We're in beta!

politie

Het dorp, deel 30

30. Hoe veilig woon jij? Veilig in je eigen huis. Dat is iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, maar is niet altijd het geval. In mijn dorp is het over het algemeen rustig, geen gekke dingen en alles kabbelt. Dat is ook vaak de reden waarom men voor een dergelijk[…]

Een wetsdienaar die liegt

Een wetsdienaar die liegt Ik heb altijd een hekel aan enveloppen van het CJIB, maar normaal gaat het over wat kilometers te hard rijden. Dat kan de beste overkomen en de bon die ik daarvoor krijg betaal ik netjes. Niet dat ik me niet afvraag of een bon van enkele[…]

Visit Us On TwitterVisit Us On Facebook